MPK-Lodz Spolka z o.o.

MPK-Lodz Co. LTD

information services

  • RSS
  • MPK on facebook

    MPK on facebook

  • YouTube
  • BIP
  • Newsletter
  • polski
  • English

Timetable changes

Od dnia 24 kwietnia 2017r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 69A, 69B, 78, D, 60A, 70, 72, 86, 95B, 96, 76, 64

more

Od nocy 23/24 kwietnia 2017r ulegną zmianie rozkłady jazdy nocnych linii N5A, N6

more

Od dnia 23 kwietnia 2017r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii W, 71B, 80

more

Od dnia 10 kwietnia 2017r., ulegną zmianie rozkłady jazdy autobusów linii 59, 73, 79, 96

more

Od dnia 9 kwietnia 2017r., ulegną zmianie rozkłady jazdy autobusów 80, 85A, 85B

more

Od dnia 2 kwietnia 2017r., ulegnie zmianie rozkład jazdy linii Z2

more

Timetables Trams Buses Nights
Timetables for:
My lines
Plan your trip

Artykuły biuletynu

2013-02-08 12:05

Załatwianie spraw

  1. Skargi i wnioski przyjmowane są osobiście w Biurze Obsługi Klienta, ul Narutowicza 77 pok. 1, w formie pisemnej na adres MPK-Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, faksem na numer 42 672 12 09, drogą elektroniczną poprzez formularz skarg i e-mail: opinie@mpk.lodz.pl lub telefonicznie pod numerem Infolinii 42 638 90 20, 0 801 301 309.

  2. Odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu rozpatrywane są w Dziale Obsługi Klienta, ul. Narutowicza 77 pok. 13, tel. 42 672 13 43 (w dni robocze w godz. 8.00-16.00, we wtorki do godz.18.00). Korespondencję w tej sprawie należy wysłać na adres MPK-Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6 90-132 Łódź, e-mail kontrolabiletow@mpk.lodz.pl


Wytworzył / odpowiada: Agnieszka Hamankiewicz
Publikował na stronie: admin
Data udostępnienia: 2012-02-08 12:15



 

© MPK-Łódź Spółka z o.o.