MPK-Łódź Spółka z o.o. dysponuje 351 wagonami tramwajowymi.
|
|
|
Moderus Gamma LF 06 AC - 30 szt.
Wagon pięcioczłonowy, jednokierunkowy, niskopodłogowy. Rok produkcji 2023.
Liczba miejsc: siedzących 60, stojących 167 (5 osób na m2).
Liczba silników: 8, o całkowitej mocy 400 kW; udział niskiej podłogi: 88%; klimatyzacja.
|
|
PESA 122NaL-10 - 12 szt.
Wagon pięcioczłonowy, jednokierunkowy, niskopodłogowy. Rok produkcji 2018.
Liczba miejsc: siedzących 50, stojących 162 (5 osób na m2).
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 trójfazowe asynchroniczne silniki prądu przemiennego o łącznej mocy 420kW; klimatyzacja.
|
|
PESA 122NaL „Swing” - 22 szt.
Wagon pięcioczłonowy, jednokierunkowy, niskopodłogowy. Rok produkcji 2015.
Liczba miejsc: siedzących 40, stojących 167 (5 osób na m2).
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 trójfazowe asynchroniczne silniki prądu przemiennego o łącznej mocy 420 kW; klimatyzacja.
|
|
PESA 122N - 10 szt.
Wagon pięcioczłonowy, niskopodłogowy. Rok produkcji 2007.
Liczba miejsc: siedzących 63, stojących 133 (5 osób na m2).
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 trójfazowe asynchroniczne silniki prądu przemiennego o łącznej mocy 420 kW; klimatyzacja.
|
|
Bombardier Cityrunner - 3 szt.
Wagon pięcioczłonowy, niskopodłogowy. Rok produkcji 2001.
Liczba miejsc: siedzących 59, stojących 116 (5 osób na m2).
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 silniki prądu przemiennego
o łącznej mocy 400 kW.
|
|
Bombardier Cityrunner Enika - 12 szt.
Wagon pięcioczłonowy, niskopodłogowy. Rok produkcji 2001.
Liczba miejsc: siedzących 59, stojących 116 (5 osób na m2).
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 silniki prądu przemiennego
o łącznej mocy 400 kW.
|
|
Konstal 805Na zmodernizowany - 62 szt.
Tramwaj 805Na zmodernizowany (trzydrzwiowe nadwozie)
Obejrzyj filmik o tramwaju na kanale MPK-Łódź na youtube
|
|
Konstal 805Na zmodernizowany - 130 szt.
Jednoczłonowy, zmodernizowany. Lata modernizacji 2004-2005.
Liczba miejsc: siedzących 20, stojących 79 (5 osób na m2).
Układ napędowy: 4 silnik prądu stałego o łącznej mocy 160 kW.
|
|
Konstal 805Na - 6 szt.
Jednoczłonowy starszej generacji, lata produkcji 1977-1990.
Liczba miejsc: siedzących 20, stojących 79 (5 osób na m2).
Układ napędowy: 4 silnik prądu stałego o łącznej mocy 160 kW.
|
|
Duewag M8CN - 18 szt.
Wagon trójczłonowy, dwukierunkowy, z sekcją niskopodłogową. Lata modernizacji od 2014 r.
Liczba miejsc: siedzących 54, stojących 115 (5 osób na m2).
Układ napędowy: energoelektroniczny; 2 silniki o łącznej mocy 300kW.
|
|
Siemens NF6D - 24 szt.
Wagon trójczłonowy, dwukierunkowy, w 70% niskopodłogowy. Lata produkcji 1992-1994.
Liczba miejsc: siedzących 72, stojących 100.
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 trójfazowe asynchroniczne silniki prądu przemiennego o łącznej mocy 420kW.
|
|
Siemens NF6D Enika - 10 szt.
Wagon trójczłonowy, dwukierunkowy, w 70% niskopodłogowy. Lata produkcji 1992-1994. Modernizacja wykonana w Zakładzie Techniki MPK-Łódź
Liczba miejsc: siedzących 72, stojących 100.
Układ napędowy: energoelektroniczny, 4 trójfazowe asynchroniczne silniki prądu przemiennego o łącznej mocy 420kW.
|
|
AEG GT6M-ZR - 12 szt.
Wagon trójczłonowy, dwukierunkowy, w 100% niskopodłogowy.
Lata produkcji 1995-1996.
Liczba miejsc: siedzących 46 + 4 rozkładane, stojących 174 (przy rozłożonych dodatkowych – 164).
Układ napędowy: energoelektroniczny, 3 silniki asynchroniczne trójfazowe o mocy 100kW każdy.
|