Artykuły biuletynu

2013-02-08 12:05

Załatwianie spraw

Skargi i wnioski przyjmowane są:

• osobiście w Biurze Obsługi Klienta, ul. Narutowicza 77 pok. 1 w Łodzi,
• w formie pisemnej na adres MPK - Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź,
• faksem na numer 42 672 12 09,
• drogą elektroniczną poprzez formularz skarg i e-mail: opinie@mpk.lodz.pl
• lub telefonicznie pod numerem Infolinii 42 638 90 20 i 0 801 301 309.


Odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu rozpatrywane są:

• w Dziale Obsługi Klienta, Łódź, ul. Narutowicza 77 pok. 13, tel. 42 672 13 43
• w dni robocze w godz. 8.00-16.00, a we wtorki do godz. 18.00

Korespondencję w tej sprawie należy wysyłać na adres pocztowy MPK - Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, bądź na adres e-mail kontrolabiletow@mpk.lodz.pl

Wytworzył / odpowiada: Dominika Kamińska
Publikował na stronie: admin
Data udostępnienia: 2012-02-08 12:20
Data aktualizacji: 2018-06-05 11:05