Artykuły biuletynu
2013-02-08 12:05
Załatwianie spraw
Skargi i wnioski przyjmowane są:
• osobiście w Biurze Obsługi Klienta - Łódź, ul. Tramwajowa 6, pok. 31 w dni robocze w godz. 8.00-16.00, a we wtorki do godz. 18.00,
• w formie pisemnej na adres MPK - Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź,
• drogą elektroniczną poprzez e-mail: opiniempk@mpk.lodz.pl
• lub telefonicznie pod numerem Infolinii 42 638 90 20.
Odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu rozpatrywane są:
• osobiście w Biurze Obsługi Klienta - Łódź, ul. Tramwajowa 6, pok. 31 w dni robocze w godz. 8.00-16.00, a we wtorki do godz. 18.00,
• drogą elektroniczną poprzez formularz odwołania lub e-mail: kontrolabiletow@mpk.lodz.pl,
• telefonicznie 42 672 13 43,
• pisemnie na adres pocztowy MPK - Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź.
Wytworzył / odpowiada: Dominika Kamińska
Publikował na stronie: admin
Data udostępnienia: 2012-02-08 12:20
Data aktualizacji: 2024-12-30 04:40