Automaty - reklamacja zakupu biletu

2022-07-13 08:16

Automaty - reklamacja zakupu biletu

1. Automaty mobilne

W przypadku reklamacji zakupu biletu w automacie mobilnym prosimy o skorzystanie z formularza, ewentualnie zgłoszenie drogą mailową na adres: biletomaty@mpk.lodz.pl z podaniem:

  • daty i godziny zdarzenia
  • numeru biletomatu (pięciocyfrowego) lub numeru pojazdu (czterocyfrowego)
  • kwoty transakcji, rodzaju i ilości biletów (np. 2x4zł)
  • czterech ostatnich cyfr numeru karty płatniczej, którą była dokonana transakcja*. W przypadku korzystania z aplikacji płatniczej w telefonie prosimy o podanie 4 ostatnich cyfr numeru VAN (wirtualny numer konta) z aplikacji płatniczej.
  • dokument (potwierdzenie bankowe) pobrania i zaksięgowania środków z konta w formie pliku PDF lub potwierdzenie płatności z urządzenia

*- w przypadku płacenia BLIK prosimy o tym wspomnieć


2. Automaty stacjonarne

  • Automaty stacjonarne Mera-Serwis - za działanie biletomatu i sprzedaż biletów odpowiada firma Mera-Serwis.
    Reklamacje należy przesłać na adres: reklamacje@mera-serwis.pl
  • Automaty stacjonarne Mennicy Polskiej - za działanie biletomatu i sprzedaż biletów odpowiada firma Mennica Polska SA
    Reklamacje należy przesłać na adres: telecentrum@mennica.com.pl

Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe, tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane.