Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. więcej x

MPK-Łódź Spółka z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o. 90-132 Łódź, ul Tramwajowa 6

serwisy informacyjne

  • Kanały informacyjne
  • MPK na facebook

    MPK na facebook

  • YouTube
  • BIP
  • Subskrypcja
  • polski
  • English

Zmiany rozkładów

Od dnia 1 grudnia 2020 r. do odwołania zawieszone zostaną linie 16, 96A, 96B, N4B

więcej

Od dnia 1 grudnia 2020 r. do odwołania zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 3A, 3B, 7, 8, 12, 65A, 65B, 96C

więcej

Od dnia 1 grudnia 2020 r. do odwołania zmianie ulegnie trasa autobusowej linii 90B

więcej

Od godz. 14 w dniu 27 listopada 2020 r. do nocy 29/30 listopada 2020 r. włącznie, zmianie ulegną trasy autobusów linii 86A, 86B, 96A, 96B, 96C, N4A i N4B

więcej

Od dnia 26 listopada 2020 r. zmianie ulegnie trasa autobusu linii 86A

więcej

Od dnia 26 listopada 2020 r. uruchomiony zostanie przystanek Dąbrowskiego - Dw. Łódź Dąbrowa, zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 69A, 69B, 72A, 72B, 92A, 92B, W

więcej

Od dnia 21 listopada 2020 r. zmianie ulegną trasy tramwajowych linia 1, 5

- jednocześnie zostanie zawieszona autobusowa komunikacja zastępcza Z5.

więcej

W dniach 12 listopada - 4 grudnia 2020 r., ulegną zmianie trasy autobusów linii 68A, 68B

- jednocześnie uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza linia Z68

więcej

Od dnia 9 listopada 2020 r., do odwołania, zmianie ulegną trasy linii 9, 12, 13, 17, 18, 58A, 58B, N7A, N7B

- uruchomiona zostanie autobusowa linia Z12
- zmianie ulegną trasy wyjazdowe i zjazdowe z/do zajezdni Telefoniczna

więcej

Od dnia 9 listopada 2020 r. zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 2, 3A, 3B, 7, 8 , 10A, 10B, 11B, 52, 63, 75A, 75B, 82B, W

więcej

Od dnia 6 listopada 2020 r., zmianie ulegną rozkłady jazdy linii N4B

więcej

Od dnia 2 listopada 2020 r. zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 54B, 63, 82A, 82B, 90A, 90B, Z6

więcej

Od dnia 1 listopada 2020 r. zmianie ulegnie rozkład jazdy linii 202

więcej

Od dnia 26 października 2020 r. do odwołania, zmianie ulegnie trasa autobusów linii 90B

więcej

Od 26 października 2020 r. zmianie ulegną trasy autobusów linii 59, 73, 87A, 87B, 96A, 96B, 96C, N6, C1

więcej

Od dnia 24 października 2020r., zostanie uruchomiony autobusowy przystanek Zagajnikowa - Inflancka, dla linii 57, 59, 70, 81, N6

więcej

Od dnia 19 października 2020 r. do odwołania zmianie ulegnie trasa autobusowej linia Z41

więcej

Od dnia 19 października 2020 r. zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 82A, 82B

więcej

Od dnia 15 października 2020 r. do odwołania uruchomiona zostanie autobusowa linia Z6

więcej

Od dnia 15 października 2020 r. zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 65A, 65B

więcej

Rozkłady jazdy Tramwaje Autobusy Nocne
Rozkład na:
Moje linie
Zaplanuj swoją podróż

Przewóz rowerów

2020-03-06 14:49

Przewóz rowerów

rower_nowe_zasady_s.jpg

Procedura zwrotu kosztów zakupionego biletu w przypadku konieczności opuszczenia przez Pasażera z rowerem pojazdu komunikacji miejskiej, który wniósł opłatę za przejazd przez skasowanie biletu jednorazowego

( Realizacja zadania zawartego w § 15 ust.7 przepisów porządkowych (Uchwała XIX/748/20 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 29 stycznia 2020 roku)

W przypadku konieczności opuszczenia przez Pasażera z rowerem pojazdu komunikacji miejskiej, który wniósł opłatę za przejazd przez skasowanie biletu jednorazowego, procedura zwrotu kosztów zakupionego biletu jest następująca:

  1. Pasażer opuszczający pojazd z rowerem winien udać się do prowadzącego pojazd aby powiadomić o zaistniałym fakcie.
  2. Pasażer opuszczający pojazd z rowerem oprócz zgłoszenia faktu prowadzącemu pojazd winien zachować bilet z tej podróży.
  3. Kierowca przekazuje informacje o zaistniałym zdarzeniu do Centrali Ruchu a po zakończeniu zmiany sporządza raport.
  4. Pasażer składa pisemną reklamację do MPK-Łódź dot. zwrotu środków za bilet, który skasował w trakcie przejazdu opisując zdarzenie oraz załączając skasowany bilet lub jego kopię, ewentualnie zdjęcia potwierdzające zdarzenie.
  5. Pracownik BOK MPK-Łódź sprawdza reklamację pod kątem wystąpienia zdarzenia (zapis w centrali ruchu, monitoring, raport kierowcy oraz dane z wydruku skasowanego biletu ).
  6. Po potwierdzeniu zdarzenia przez MPK-Łódź pieniądze z opłaty za przejazd będą zwracane na konto pasażera.


 

© MPK-Łódź Spółka z o.o.